Witaj

Jest to pierwszy post na moim blogu więc proszę o wyrozumiałość :)

Jestem studentem 2-go roku prawa. Od dawna szukam sposobu na zarobek w domu aby móc sobie "dorobić"; czytam różne poradniki, przeglądam ogłoszenia na OLX, sprawdzam różne profile na facebook-u gdzie ludzie oferują pomoc w "łatwym zarobku". Wiele ofert sprawdziłem na własnej skórze, wiele jeszcze czeka na mój ruch.
Chciałbym na blogu dzielić się swoimi spostrzeżeniami, przestrzegać przed ofertami na które szkoda czasu, opisywać sposoby na zarobek, które faktycznie mogą przynieść zysk.
Od ponad dwóch lat inwestuję również na rynku kryptowalut (z sukcesem) i również tym tematem chcę się zająć.
Nie będę owijał w bawełnę, będę starał się pisać jak najprościej często ze sporą dawką humoru :)

Zapraszam do mojego bloga, mam nadzieję, że spędzisz przy nim mile czas oraz dowiesz się czegoś ciekawego.

Wojtek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Propozycja na facebook-u, pakiet suplementów diety za 600 zł w zamian za prowizję

Oglądnie reklam-sposób na zarobek czy stratę pieniędzy ?