Oglądnie reklam-sposób na zarobek czy stratę pieniędzy ?

Wiele stacji telewizyjnych przyzwyczaiło nas do oglądania długich reklam. Czemu one tyle trwają ? Wiadomo, chodzi o zarobek...

Czy można specjalnie oglądać reklamy w internecie w zamian za jakąś prowizje ?
-teoretycznie tak

Po wpisaniu w Google hasła "oglądanie płatnych reklam" uzyskamy dostęp do wielu forów internetowych gdzie post pod postem będą użytkownicy się chwalić stroną do oglądania reklam.
Pojawiają się nawet stawki wynagrodzenia, 0.10$-0.20$, niektórzy oferują kwoty w wysokości nawet 25 euro dziennie.
Przyjrzałem się tematowi rejestrując się na paru stronach (nazw nie podaję ze względu na zagrożenie konsekwencjami przez możliwą antyreklamę).

Pierwsze wrażenie - masa reklam, widać iż strona zarabia już na samych odsłonach, ale przechodzimy dalej.
Okazuję się, iż w wielu przypadkach mam możliwość wypełniania również ankiet. Większość stron jest po angielsku lecz istnieją też polskie serwisy.
Na jednej ze stron(anglojęzyczna mimo, że Polak zachęcał) po rejestracji dostaję możliwość wyboru kategorii reklam oraz ich cenę. Na pierwszy rzut oka wygląda to przeciętnie ponieważ większość wyceniona jest na 0.02 $. Wybieram kategorię podróże/turystyka/odkrycia i po kliknięciu robi mi się "syf" w kartach przeglądarki. Otwiera mi się 7 kart z różnymi reklamami, jedynym sposobem ich zamknięcia jest zamknięcie karty.
Pojawiają się także treści typu "twój komputer został zarażony wirusami ... ".
Ogólnie przechodzą do płatnych serwisów typu podaj numer telefonu bo wygrałeś nowego iphone-a gdzie drobnym druczkiem pisze, że zapisujemy się do subskrybcji premium kosztującej 30 zł miesięcznie, a nagroda zostanie wylosowana za 3 lata ...
Zamykam strony i wracam na stronę gdzie mam zarabiać i co ? nic...
Wybieram kolejną kategorię lecz niestety dana strona nie jest dostępna w moim kraju.
Po ponad godzinie spędzonej na tej stronie stwierdziłem iż nie będę dalej marnował swojego czasu i przetestuje tym razem polskojęzyczną stronę.

Najpierw zabrałem się za regulamin, a oto najciekawsze jego punkty:
-Akcje 2 -  w Akcjach tego typu wymaga jest określona aktywność, zainteresowanie konkretną ofertą lub skorzystanie z oferty;
-Akcje SMS – Akcja opierająca się o tzw. płatną subskrypcję (może wiązać się z dodatkowymi kosztami). Aby Akcja została zaliczone, należy podać numer telefonu i zweryfikować go otrzymanym w wiadomości kodem PIN;
-Część Akcji wiążą się z kosztami koniecznymi do poniesienia po ich wykonywaniu.
-Wynagrodzenie za wykonanie Akcji zostaje przyznane jedynie po pozytywnej weryfikacji przez Operatora wykonanej Akcji. Kwota ta zostaje dodana do salda Konta Użytkownika automatycznie lub manualnie w zależności od rodzaju Akcji.

Niestety 99% reklam kończy się właśnie zakupem płatnej subskrypcji co uniemożliwia nam dokończenie procesu. Co nam po 0.35 PLN skoro za subskrypcję na starcie tracimy 7 PLN.
Warte uwagi są czasami ankiety za które dostajemy na wirtualny portfel 10-30 groszy lub "ponoć" zdarzają się ankiety warte 1.50 zł. Udało mi się zarobić na ankietach 60 groszy przez tydzień ponieważ rzadko pojawiają się nowe, a ich liczba jest bardzo mała.
Krótko przejrzałem inne serwisy i wszędzie wyglądało to tak samo. Moim zdaniem jest to jedynie żyła złota dla posiadacza strony, który za wyświetlanie reklam zarabia niemałe pieniądze.
Niestety wypłaty nie udało mi się sprawdzić, ponieważ nie mam ~1 roku na to aby zarobić może kilka złoty, ani nie mam także ochoty zarabiać groszy, a tracić sporych kwot za płatną subskrypcję.
Czy się opłaca ?
NIE, lecz jeśli chcecie sprawdzić na własnym ciele, przestrzegam przed podawaniem swojego numeru telefonu, a tym bardziej wpisywaniem PIN-ów które przyjdą na wasz telefon.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Propozycja na facebook-u, pakiet suplementów diety za 600 zł w zamian za prowizję

Witaj